Isnin, 13 Oktober 2008

Pergi untuk kembali

wah esk 14.10.2008 kul 1.30pm....is da day ......apabila dipikirkan macam nda pecayalah....puh apa pun beserah saja esk all da best and aku akan buat yang terbaik...banar nya aku masih plg blank meliat surat ani.....

aku ucapkan terima kasih kepada semua keluarga, kawan2 dan yg tersyg kerana meyokong dd selama ani...rasa terharu jua lah...hehehhe wen i at ths plce nanti aku akan merindui kamuh antah lah apa kan ku cakap lagi yg pasti. aku akan merindu dari segenap hal waaaaaaaaaaaaaa.....mungkin ani rezeki kuh apa lagi nda kan ku lintasi saja,

Doa kamu2 abg semat dhati yg pasti i be da best......hahahha, adui mental ku plg ni nda dapat tidur mikirkan...hahhaha mcm mimpi mudahan jua ku dapat...AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

*pokoknya aku blank*

Tiada ulasan: